Základním stavebním kamenem úspěšné propagace na internetu je samozřejmě webová stránka. Přestože je webová stránka přehledná, správně strukturovaná, s dostatečnými informacemi, je vám k ničemu, pokud se o ní uživatelé a potenciální zákazníci nedozví. Potřebujete digitální agenturu, která se postará o online marketing, jenž zahrnuje spoustu nástrojů včetně SEO a PPC reklamy. V následujících řádcích se zaměříme na PPC reklamu jako takovou.

PPC je zkratka slovního spojení pay-per-click, což v překladu znamená, že platíte až v okamžiku, kdy uživatel na reklamu klikne. Ještě je možné platit za zobrazení, případně za dokončení objednávky na základě prokliku. Doporučujeme však, aby vám konkrétní strategii nastavila digitální agentura, jež má s tvorbou PPC reklam bohaté zkušenosti.

1. Cena PPC reklamy

Cenu neurčuje provozovatel reklamního systému, tedy Google či Seznam. Cenu si nastavuje inzerent sám, a potom zadaná cena soutěží s cenami ostatních inzerentů způsobem dražby. První placené příčky ve výsledcích vyhledávání potom obsadí reklamy s nejlepší kombinací zadané ceny a míry prokliku.

2. Kontextová reklama

Dále se setkáte s termínem kontextová reklama. Jedná se o reklamu, která se zobrazuje nejen ve výsledcích vyhledávání Googlu a Seznamu, ale také na ostatních webech. Důležité pro vás jako pro inzerenta je, aby se reklamy zobrazovaly pouze na relevantních webových stránkách. Pokud například prodáváte rybářské potřeby, je vhodné, aby se kontextová reklama zobrazila na blogu o rybářství. Stačí do vyhledávače zadat PPC reklama Ostrava, aby se vám zobrazily firmy, které vám PPC reklamy nastaví.

3. Remarketing

Velice efektivním druhem reklamy je remarketing, respektive retargeting. Jedná se o reklamu, která používá cookies soubory, na jejichž základě je schopen systém rozpoznat, na jaké konkrétní produkty se uživatel díval, a potom se mu zobrazují dané produkty jako reklama.

4. PPC reklama potřebuje správné nastavení

Přečíst si nápovědu nestačí. Reklamní systémy mají celou řadu nastavení, a proto je nezbytné, aby reklamní kampaně nastavila agentura, jež se v PPC reklamách vyzná. Důležité je, aby bylo dosáhnuto maximálního výsledku. Společnost, která nabízí službu jako PPC Ostrava, na základě analýzy klíčových slov vytvoří reklamní kampaně, v nich reklamní sestavy, napíše poutavé reklamy a celý měsíc zajistí i správu PPC reklam.

Kategorie: Eshopy