Co si představit pod pojmem reklamní předmět? Stručně jakýkoliv předmět, který je primárně určen pro prezentaci značky, firmy či daného výrobku. Jeho „praktické využití“ má v tomto případě jen marginální význam. Jak se ale dále ve článku dozvíme, právě pro uživatele je praktický smysl předmětu zásadní, aby předmět využíval či nikoli. Jsou tedy efektivní a méně efektivní předměty, mezi kterými je užitečné rozlišovat.

Proč jsou reklamní předměty jako reklama efektivní?

Většinou lidé neodmítají reklamní předmět, pokud se jim hodí – to však se již nedá říci o obyčejném reklamním plakátu, který dostanou na ulici, nebo jim přistane ve schránce. Tím, že lidé tyto předměty začnou opravdu využívat, tím „nepřímo“ propagují Vaši značku u přátel, kolegů v práci a podobně.

K drobným reklamním předmětům patří především propisky, přívěsky, zapalovače, klíčenky, diáře, jakýkoliv textilní výrobek…

Grafstudio se na reklamní předměty specializuje

Reklamní agentura Grafstudio si uvědomuje důležitost reklamních předmětů, a jejich prodej a výroba zastává v jejich celkové činnosti velké zastoupení.

Grafický návrh reklamního předmětu může dodat zákazník, ale obvykle jej zhotovují zaměstnanci agentury, šikovní grafici. Po dokončení a schválení návrhu probíhá kusová či sériová výroba – většinou potisk různými technologiemi a nanášení barev na hotový výrobek.

Chcete nějaký tip přímo od reklamní agentury Grafstudio? Velmi oblíbeným, a agentura jej doporučuje, je reklamní textil. Triček není nikdy dost, to samé s bundami nebo s praktickými plátěnými nákupními taškami. Tyto předměty budou mezi potenciálními zákazníky stále na očích a můžete si být jisti, že jde o dobře vynaložené prostředky na reklamu.

Pro nové klienty (i pro vás, návštěvníky vasepr.cz), nabízí agentura zajímavou akci. Pokud si objednáte kalendář, reklamní dotisk realizuje agentura zcela zdarma. Taktéž při výrobě více diářů můžete ušetřit za výrobu raznice, kterou vám do výsledné ceny nezapočítají.