Poptávkové systémy dokáží pro firmy nalézt nové obchodní příležitosti a zároveň najít firmu pro poptávající hledající určité zboží nebo službu. Dokáží však firmám vydělat skutečné peníze a poptávajícím nalézt ověřenou firmu, která dokáže zrealizovat jejich poptávku do puntíku?

 Přesně toto jsme zjišťovali u největšího poptávkového systému v ČR AAAPOPTÁVKA.CZ. Poptávkový systém funguje jako prostředník mezi firmami, které mají zaplacenou službu zasílání poptávek ze svého oboru činnosti a mezi zákazníkem hledajícím konkrétní službu či produkt v daném oboru. Poptávka může být zadaná na cokoliv a v jakékoliv finanční hodnotě a její zadání je pro poptávající ZDARMA.

 Pro zadání poptávky slouží formulář, ve kterém mohou poptávající detailně popsat jakou službu či produkt hledají a jaké jsou jejich finanční představy. Zadáním poptávky to nekončí, obratem Vás kontaktuje pracovník a poptávku s Vámi zkontroluje a případně doplní potřebné informace. Takto vyprofilovaná poptávka je poté odeslána registrovaným dodavatelům, kteří pak zasílají již vytvořené nabídky poptávajícímu na e-mail. Zadat poptávku mohou jak soukromé osoby, tak i firmy a podnikatelé poptávající konkrétní službu nebo produkt.

 AAAPOPTÁVKA.CZ nabízí poptávajícím užitečný nástroj hodnocení dodavatelů, díky němuž je možné vybrat si konkrétní firmu na základě již zrealizovaných a ověřených zakázek.

 Firmy se mohou v poptávkovém systému registrovat zdarma a nastavit si zasílání poptávek pouze z těch oborů, které se týkají jejich činnosti. Poptávkový systém poté firmy obesílá poptávkami z vybraných oborů přímo do e-mailu. Za pár korun ročně je pak možné objednat si zasílání poptávek s kontaktem na poptávajícího.

 Výhodou poptávkového systému oproti jiné inzerci je, že nabízí přímý kontakt se zákazníky s již konkrétními požadavky a ti se pak mohou stát stálými zákazníky.

 AAAPOPTÁVKA.CZ přišla též s inovací zasílání nabídek pro registrované dodavatele pomocí nástroje „Rychlé nabídky“, kde pouhým jedním klikem může dodavatel odpověď na zaslanou poptávku a tím zvýšit reálnou možnost získání zakázky.