Máte fyzickou prodejnu, ale v poslední době se začínáte v marketingu orientovat spíš na online trh? Trendy jsou takové. Všichni utrácí desetitisíce za hezké webové stránky, SEO, PPC, kvalitní obsah na sociální sítě či bannery. Přitom tak nějak zapomínají na offline svět. I v tom se ovšem skrývají potenciální zákazníci.

Billboardy, plakáty a světelná reklama. Tyto možnosti tady přece pořád jsou a stále fungují. Přemýšleli jste nad nimi? Pokud máte i kamennou prodejnu a nefungujete vyloženě v internetovém světě, měli byste.

Offline reklama je dražší, zato trvalá

Častým argumentem proti reklamě v „reálném“ světě bývají finance. Je skutečně podstatně dražší než možnosti, které máte v online marketingu. Ostatně třeba taková PPC reklama se dá zajistit i za pár stovek či tisíců, přičemž ještě platíte pouze za lidi, kteří se na váš web skutečně dostanou. Musíte si však uvědomit, že billboardy, plakáty a světelná reklama vydrží mnohem déle. Minimálně roky, možná i desetiletí.

Není reklama jako reklama

Zatímco billboardy můžete mít klidně na druhé straně města, světelná reklama se využívá typicky přímo u prodejen. Nejčastějším typem světelné reklamy jsou totiž reklamní pylony, které můžete vídat u velkých nákupních center, nebo jednoduše svítící názvy obchodů. Zářící jméno nad vchodem zákazníky přiláká lépe než co jiného. Pak se vyrábí také celé světelné boxy, výstrče nebo speciální tvary, jako jsou třeba lékárenské kříže.

Světelnou reklamu jedině od profíků

Výroba světelné reklamy je v ČR doménou společnosti RAVAFOL. Právě její reklamy můžete vídat u nákupních center či obchodů. Mezi spokojené zákazníky patří DM drogerie, Dráčik, Tesco, Penny, Coop, Brother, Linde, Pepco a mnohé další firmy. Do všech světelných reklam používají úsporné LED diody, LED moduly si dokonce vyrábí. Za 15 let na trhu už mají vlastní know-how a výrobní technologie. Rádi je předvedou i vám.

Kategorie: Podnikání